Reklamace a vrácení

Vybrali jsme pro vás jen ty nejkvalitnější produkty od věhlasných německých a českých výrobců. Přesto nelze vyloučit výrobní či materiálovou vadu. Vaši případnou reklamaci jsme připraveni řešit okamžitě a k vaší spokojenosti.

Pokud se na zboží projeví nějaká vada, neváhejte nás ihned kontaktovat telefonicky: +420777205566 nebo mailem: obchod@vasemanikury.cz a domluvíme se na dalším postupu.  

Jak reklamovat zboží? 

Nejjednodušší cestou, jak zboží reklamovat, je zaslání zboží zpět poštou na naši adresu: 

Eva Ptáčková - Vaše manikúry.cz, Pokojná 2707/6, 160 00 Praha 6 . Pro usnadnění jsme pro vás připravili reklamační formulář, který si můžete stáhnout zde.

Prosím, vyplňte jej a přibalte jej do vracené zásilky. 

Na této adrese můžete zboží rovněž reklamovat osobně od v pracovních dnech od 8 do 17  hod. 

Garance vrácení zboží do 30 dnů

Vyberte si kterýkoliv náš produkt a v pohodlí domova si jej prohlédněte. Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej vrátit během 30 dnů od doručení. Prosím, vraťte nám zboží v originálním obalu a původní přepravní krabice. 

Zásilku nám pošlete zpět na adresu: Eva Ptáčková - Vaše manikúry.cz, Pokojná 2707/6, 160 00 Praha 6

I při vrácení zboží můžete použít tento vzorový formulář pro vrácení zboží z důvodů odstoupení od smlouvy. Stáhněte si jej zde.

Nezapomeňte do formuláře vyplnit číslo vašeho účtu, na který vám  do 14 dnů od obdržení nepoškozeného zboží v originálním obalu vrátíme peníze.