Reklamace a vrácení
Vybrali jsme pro vás jen ty nejkvalitnější produkty od věhlasných německých a českých výrobců. Přesto nelze vyloučit výrobní či materiálovou vadu. Vaši případnou reklamaci jsme připraveni řešit okamžitě a k vaší spokojenosti.
Pokud se na zboží projeví nějaká vada, neváhejte nás ihned kontaktovat telefonicky: +420777205566 nebo mailem: obchod@vasemanikury.cz a domluvíme se na dalším postupu.
Jak reklamovat zboží?
Nejjednodušší cestou, jak zboží reklamovat, je zaslání zboží zpět poštou na naši adresu:
Eva Ptáčková - Vaše manikúry.cz, Pokojná 2707/6, 160 00 Praha 6 . Pro usnadnění jsme pro vás připravili reklamační formulář, který si můžete stáhnout zde.
Prosím, vyplňte jej a přibalte jej do vracené zásilky.
Garance vrácení zboží do 30 dnů
Vyberte si kterýkoliv náš produkt a v pohodlí domova si jej prohlédněte. Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej vrátit během 30 dnů od doručení. Prosím, vraťte nám zboží v originálním obalu a původní přepravní krabice.
Zásilku nám pošlete zpět na adresu: Eva Ptáčková - Vaše manikúry.cz, Pokojná 2707/6, 160 00 Praha 6
I při vrácení zboží můžete použít tento vzorový formulář pro vrácení zboží z důvodů odstoupení od smlouvy. Stáhněte si jej zde.
Nezapomeňte do formuláře vyplnit číslo vašeho účtu, na který vám do 14 dnů od obdržení nepoškozeného zboží v originálním obalu vrátíme peníze.